• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نخستین مراسم ازدواجی که با عینک گوگل تصویربرداری شد

رایورز – لاری پیج از بنیانگذاران گوگل و یکی از مشهورترین میلیاردرهای جهان، جمعه گذشته با فناوری عینک گوگل در مراسم ازدواج یک از خویشاوندانش در کرواسی حاضر شد.

پیج 40 ساله با به چشم‌داشتن فناوری های‌تک گوگل به نظاره این مراسم نشست و عینک مزبور امکان گرفتن عکس را فقط با پلک‌زدن برای وی فراهم کرد.این گجت که هنوز وارد بازار نشده، توجه مهمانان این مراسم را به خود معطوف کرد.

عینک گوگل در کریسمس آینده با بهای هزار و 500 دلار به فروش خواهد رفت و جدیدترین گجت های‌تک به شمار می‌رود.فریم‌های این ابداع از تیتانیوم و پلاستیک ساخته شده و به کاربران امکان گرفتن عکس و فیلم ویدیویی را می‌دهد.

این فناوری همچنین امکان انجام جست‌وجو گوگل با استفاده از ارتباطات وای‌فای را فراهم می‌کند.در ماه می، نمایندگان کنگره به لاری پیج نامه نوشتند و از وی خواستند که گوگل اقدامات خود برای حفاظت از مالکیت خصوصی غیرکاربران را توضیح دهد.

گوگل به دولت اطمینان داد که پرسنل این شرکت با دقت مباحث جدیدی را که ابداع طراحی‌شده ممکن است دراین زمینه موجب شود، در نظر می‌گیرند.

میلیاردر گوگل از حضور در نشست سالانه فناوری در سان ولی ایداهو برای شرکت در این مراسم صرف‌نظر کرده بود. در این مراسم دست‌اندرکاران قدرتمند عرصه رسانه، سیاست و فناوری حضور داشتند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.