ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

باریک‌، منعطف و تراکم بالا: مشخصات جدیدترین صفحه‌ نمایش لمسی AUO

رایورز – انعطاف بالا، ضخامت کم و تراکم بسیار بالا از جمله مشخصات این صفحه نمایش جدید است که هیچ‌یک از صفحات نمایش موجود یارای رقابت با آن را ندارند.

با معرفی این صفحه نمایش در تایوان، تمامی تکنولوژی‌های موجود در ساخت صفحات نمایش از جمله پنل‌های Full HD با ضخامت کم و OLED ها باید سر تعظیم در برابر آن فرود آورند.

برخورداری از کیفیت بالای نمایش رنگ‌ها و همچنین زاویه‌ی دید وسیع، از جمله‌ی امکاناتی است که هر گیکی را برای استفاده از صفحه نمایش کمپانی تایوانی AUO به وجد می‌آورد.

ویدئویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، حاکی از معرفی و نمایش این محصول در نمایشگاه Touch تایوان است که در آن شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی طراحی صفحات نمایشی و قطعات کامپیوتری به ارائه آخرین دستاوردهای خود در این زمینه می‌پردازند. مطمئنا محصولات و تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه جزو آخرین و پیشرفته‌ترین محصولاتی‌است که می‌توان تصور کرد.

بنابر اعلام AUO فعلا بازدید از این نمایشگاه برای عموم امکان پذیر نیست، در حالی که یکی از اهداف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی معرفی محصولات برای علاقمندان و عموم مردم‌است.

با وجود افراد شیفته‌ی فناوری‌های نوین در محلی همچون تایوان می‌توان امیدوار بود که فناوری‌های نوین عرضه شده به زودی در قالب محصولات تجاری به دست علاقمندان فناوری برسد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.