ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ابزار جدید مادر آمریکایی برای کنترل گوشی فرزندان

رایورز – زمانی که تلفن همراه کودک خود را باIgnore No More قفل می‌کنید، فرزند شما مجبور است به تماس برقرار شده از جانب شما پاسخ دهد. مادر آمریکایی ابزار موبایلی جدیدی تولید کرده است که این امکان را فراهم می‌کند هر بار با کودک خود تماس گرفت او نتواند رد تماس کند.

به گزارش رایورز، این ابزار Ignore No More یک ابزار اندرویدی است که به والدین امکان می‌دهد گوشی هوشمند فرزند خود را قفل کنند و بنابراین کودک نمی‌تواند از تلفن همراه خود استفاده کند، مگر آنکه پاسخ تماس والدین خود با بدهد.

در سایت اینترنتی مخصوص این ابزار موبایلی اعلام شد: «زمانی که شما تلفن همراه کودک خود را باIgnore No More قفل می‌کنید، فرزند شما فقط دو گزینه را پیش‌روی خود می‌بیند: نخست آنکه به تماس برقرار شده از جانب شما پاسخ دهد و یا اینکه به تماس‌های اضطراری دسترسی داشته باشد.»

در ادامه این توضیحات آمده است: «در شرایط کنونی شما باید توجه کافی را داشته باشید. ابزار Ignore No More به راحتی نصب می‌شود و کنترل تلفن همراه فرزند شما را در اختیارتان می‌گذارد.»

 

 

این نرم‌افزار یک رمز عبور در نظر می‌گیرد که گوشی از طریق آن باز می‌شود و این فرآیند کودک را تشویق می‌کند تا هرچه سریع‌تر با والدین خود تماس بگیرد و از این طریق بتواند به قابلیت‌ها و ابزارهای مختلف گوشی دسترسی داشته باشد.

نظرات کاربران در فروشگاه اینترنتی Google Play Store نشان می‌دهد که این ابزار در مقابل دیگر محصولات مشابه محبوبیت فراوانی دارد. یکی از کاربران به نام “دِرِک اسمیت”(Derek Smith) که به این ابزار کاربردی ۵ ستاره داده است، می‌گوید: «در خانه ما ۳ کودک با سه تبلت اندرویدی حضور دارند که با این دستگاه‌ها به تخت‌خواب می‌روند. ابزار جدید باعث شده است کنترل بیشتری روی دستگاه الکترونیکی آن‌ها داشته باشم.»

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.