• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

آزمایش ترکیب فعالیت های جی میل با نتایج جستجو!

رایورز – برخی ویژگی های سرویس “Google Now” در نسخه آزمایشی تحت وب موجود است. با استفاده از این سرویس می توانید محتویات جی میل خود را در نتایج جستجویتان ببینید.

قسمتی از فناوری که برای دستیار مجازی فناوری مبتنی بر اندروید استفاده شده و “Google Now” نامیده می شود، اکنون در حال باز کردن راه خود به وب است.

حال تا زمانی که داخل حساب کاربری میل خود باشید،  گوگل اطلاعات مرتبط در مورد هر چیزی مانند پروازها، رزرو رستوران ها، یا خرید ها را به طور مستقیم از inbox تان جستجو می کند و به همراه بقیه نتایج جستجو برایتان نمایش می دهد.

این ویژگی های جدید بخشی از زمینه های آزمایشی است که گوگل امسال شروع کرده است و محدود به کاربرانی با نشانی های @gmail در ایالات متحده می شود. زمانی که برای این سرویس ثبت نام کنید پس از دریافت ایمیل تائیدیه می توانید از این سرویس استفاده کنید.

این سرویس چطور عمل می کند؟ زمانی که در حساب کاربری گوگل خود هستید، از صفحه اصلی جستجوی گوگل می توانید برخی جستجوهای خاص را انجام دهید که نتایج آن به صورت یک کارت  نمایش داده می شود، چیزی شبیه سرویس Google Now که برای اولین بار در اندروید به نمایش در آمد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.