• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ابزارهای جدید گوگل برای ارزیابی آسان‌تر در فضای ابری

رایورز – شرکت گوگل با عرضه دو ابزار جدید در زمینه ارزیابی سیستم‌ها و مجازی‌سازی داده‌ها تلاش کرد موقعیت خود را در حوزه خدمات پردازش ابری تقویت کند.

به گزارش رایورز به نقل از اینفوورلد، این دو ابزار که با نام PerfKit Benchmarker و PerfKit Explorer شناخته می‌شوند، به منظور جمع‌آوری و نمایش اطلاعات منابع سازمانی مبتنی بر فضای پردازش ابری طراحی شده‌اند تا به کمک آنها بتوان گزارش‌هایی را با بالاترین سطح استاندارد برای شناسایی اوج عملکرد سیستم‌های سازمانی در اختیار گرفت.

این دو ابزار روش جدید گوگل برای افزایش توانمندی سرویس‌های این شرکت در زمینه سنجش عملکرد سیستم‌های سازمانی محسوب می‌شوند و با این وجود باید توجه داشت که PerfKit Benchmarker و Explorer در کنار یکدیگر مجموعه جامعی از ابزارهای سنجش متن‌باز را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارند. لازم به ذکر است که PerfKit Benchmarker هفته جاری در وبلاگ مخصوص Cloud Platform گوگل معرفی شد و شرکت مربوطه در توضیح آن نوشت: «یک چارچوب سنجش، طراحی شده برای تکامل تغییرات صورت گرفته در حوزه خدمات پردازش ابری.» چارچوب کاری جامع در این زمینه مبتنی بر سیستم Python نوشته شده و تحت لیسانس Apache ASLv2 ارایه می‌شود. بنابراین مشارکت‌کنندگان می‌توانند معیارهای سنجش شخصی را به آن اضافه کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.