• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ابزارهای موبایلی ابری ماهانه دو اگزابایت داده مصرف می‌کنند

رایورز – کارشناسان بر این باورند که رفتار کاربران خانگی برای استفاده از فناوری تغییر کرده است و این روزها به جای تمرکز بر رایانه‌های رومیزی، مردم ترجیح می‌دهند دستگاه‌های موبایلی را برای پاسخگویی به نیازهای روزانه مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت،‌ شرکت سیسکو در آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرده است ترافیک داده‌های موبایلی در جهان طی ۵ سال آینده ۱۰ برابر شود.

در آخرین بررسی‌ها ترافیک داده‌ای در شبکه موبایلی جهان ۳۰ اگزابایت محاسبه شده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی از ۲۹۲ اگزابایت هم فراتر رود.

ترافیک خدمات ابری موبایلی نیز از دو اگزابایت در هر ماه از سال ۲۰۱۴ میلادی با رشد ۱۱ برابری به ۲۱.۸ اگزابایت در هر ماه از سال ۲۰۱۹ می‌رسد.

در سال ۲۰۱۴ ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری ۸۱ درصد از مجموعه ترافیک داده در شبکه موبایلی جهان را تشکیل دادند که گفته می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۹۰ درصد خواهد بود.

در بخش دیگر این گزارش به ارتباطات بیشتر اینترنتی اشاره شده است و سیسکو بر این باور است که سال ۲۰۱۴ میلادی ۷.۴ میلیارد ارتباط در دستگاه‌های موبایلی و سیستم‌های ماشین-به-ماشین برقرار شد که این رقم تا ۴ سال آینده به ۱۱.۵ میلیارد عدد می‌رسد و از بین آنها ۸.۳ میلیارد ارتباط اینترنتی مربوط به دستگاه‌های موبایلی می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ میلادی دستگاه‌های موبایلی ۷۲ درصد از ترافیک اطلاعاتی در شبکه موبایلی جهان را به خود اختصاص می‌دهند که این رقم برای سال گذشته ۵۵ درصد گزارش شد.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.