• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ابزار موبایلی جدید برای سازگاری بیشتر سازمان‌ها با خدمات ابری

رایورز – شرکت MobileIron سری جدید فناوری‌های خود برای مدیریت خدمات موبایلی سازمانی را با هدف ایمن‌سازی هرچه بیشتر اسناد، به‌اشتراک گذاری آسان اطلاعات درون‌سازمانی و دسترسی هرچه بیشتر به خدمات ابری موبایلی عرضه کرد.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت توضیح داد که با محصول جدید کسب و کارها می‌توانند فضاهای پردازش ابری از جمله Dropbox و Google Drive را مبتنی بر سیستم‌های سازمانی مورد استفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است که شرکت MobileIron در اکتبر گذشته استراتژی ویژه‌ای را برای ایمن‌سازی اطلاعات سازمانی روی فضای ابری عرضه کرد و آن را مبتنی بر نرم‌افزارهای جامع در اختیار مشتریان خود گذاشت.

اما این شرکت هم‌اکنون دومین مرحله از فرآیند تکمیل استراتژی خود را به انجام رسانده است و طی آن نرم‌افزار جدید Content Security Service را عرضه کرده است.

این نرم‌افزار که با نام CSS نیز شناخته می‌شود، ایمنی کامل برای اسناد سازمانی را فراهم می‌کند و تمامی قابلیت‌های مجموعه ابزارهای مدیریتی MobileIron مبتنی بر دستگاه‌های موبایلی را نیز ارایه می‌دهد.

 

 

فناوری جدید MobileIron قادر است سیستم ذخیره‌ساز اطلاعات، رایانه‌های کارمندان، سیستم مدیریت داده و … را به صورت جداگانه ایمن‌سازی کند و امکان استفاده و بهره‌مندی هرچه بیشتر از اسناد سازمانی در جهت اهداف تعیین شده را فراهم آورد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.