• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اطلاع‌رسانی مایکروسافت به کاربران ابری در صورت سوءاستفاده مراکز دولتی

رایورز – مایکروسافت نخستین مرکز تولیدکننده خدمات پردازش ابری در جهان محسوب می‌شود که با استاندارد بین‌المللی ISO/IEC 27018 سازگار شده است.

به گزارش رایورز به نقل از اینکوئیرر، این استاندارد توسط “سازمان استانداردسازی جهانی”(ISO) برای محافظت از داده‌های کاربران در فضای پردازش ابری ارائه شده است.

مایکروسافت توضیح داد که بر اساس این استاندارد، مشتریان سازمانی می‌توانند کنترل داده‌های خود را در اختیار بگیرند و از فرآیندهای که روی داده‌هایشان صورت می‌گیرد مطلع شوند که از جمله آنها می‌توان به اطلاع‌رسانی در خصوص هر گونه بازگشت، انتقال یا پاک شدن اطلاعات شخصی اشاره کرد.

این شرکت که در تلاش است تعداد بیشتری از کسب و کارها را به استفاده از خدمات مبتنی بر وب تشویق کند، همچنین اظهار داشت که کاربران می‌توانند مبتنی بر سیستم امنیتی بسیار قوی از اطلاعات خود محافظت کنند.

به گفته مایکروسافت، داده‌هایی که در سرویس‌های پردازش ابری آن ذخیره می‌شوند برای مصارف تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و اگر سازمان‌های دولتی درخواست دسترسی به این اطلاعات را داشته باشند، کاربران از این اتفاق مطلع خواهند شد.

 

 

مایکروسافت گفت، موسسه استانداردسازی بریتانیا تایید کرده است که Office 365، Dynamic CRM Online و Azure در سری محصولات تحت کدهای استاندارد هستند تا از اطلاعات شخصی آنها در فضای پردازش ابری عمومی محافظت کامل صورت گیرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.