• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

بازار ۱۸۷ میلیارد دلاری خدمات برون‌سپاری سازمانی در سال 2015

رایورز – تاثیر خدمات پردازش ابری بر عرصه خدمات برون‌سپاری سازمانی بسیار مشهود است. اما این سوال مطرح می‌شود که سازمان‌ها از این فرآیند چه تاثیراتی می‌گیرند؟

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، در یک بخش منابع IT ارزان مبتنی بر خدمات پردازش ابری به همراه رابط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزاری(API) برای سازمان‌ها عرضه شده است تا آنها بتوانند بخشی از زیرساخت‌های IT خود را برون‌سپاری کنند.

در بخش دیگر، شرکت‌ها قراردادهای چند میلیون دلاری با ارایه‌دهندگان خدمات برون‌سپاری منعقد کردند تا راه‌های آسان‌تر، ارزان‌تر و کاربردی‌تر را برای کنترل خدمات مورد نیاز خود مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند.

«ویلیام مارتورلی» و «ولفگانگ بنکل» از مدیران مرکز تحقیقاتی Forrester به تازگی این مسئله را مورد توجه قرار دادند و در گزارش خود توضیح دادند که ارایه‌دهندگان خدمات برون‌سپاری سازمانی در تلاشند استفاده بیشتری از سرویس‌های پردازش ابری ببرند و ارتباط نزدیک‌تری بین سیستم‌های ابری و سازمان‌ها برقرار سازند.

مرکز Forrester پیش‌بینی کرده است طی سال جاری ارزش بازار جهانی برون‌سپاری زیرسخت‌های سازمانی به بیش از ۱۸۷.۵ میلیارد دلار برسد.

 

 

در آخرین گزارش این مرکز گفته شد: «در شرایطی که سازمان‌ها خود را برای سازگاری با عصر دیجیتال آماده می‌کنند، خدمات برون‌سپاری زیرساخت‌های سازمانی اهمیت زیادی پیدا کرده است». بر اساس این گزارش IBM یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این قبیل خدمات محسوب می‌شود و محصولات فراوانی در این زمینه ارائه کرده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.