• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

برقراری ارتباط الکترونیکی میان کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رایورز – مکاتبات الکترونیکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با مشارکت شرکت مهندسی نرم افزار رایورز مهیا گردید.

ارتباط الکترونیکی کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مرکزی و مناطق 31 گانه آن با تشکیل پنج کارگاه آموزشی طی سه روز با مشارکت شرکت مهندسی نرم افزار رایورز برقرار گردید.

برگزاری این دوره، به دستور مستقیم ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، جناب آقای دکتر میرزاده، مبنی بر برقراری ارتباط الکترونیکی مکاتبات کلیه واحدهای دانشگاهی با سازمان مرکزی و بالعکس و مناطق 31 گانه تا انتهای سال صورت پذیرفت.

در این راستا شرکت مهندسی نرم افزار رایورز با حمایت همه جانبه دستور ریاست عالیه، اقدام نموده و با همت و به کارگیری کلیه عوامل شرکت در دفاتر مرکزی و شعب و نمایندگی های خود در اقصی نقاط کشور، در آن زمان محدود با موفقیت به انجام رساند.

این کارگاه ها از تاریخ 10/12/93 آغاز شده و به راهبران انتخابی دانشگاه های کشور به منظور ارائه پشتیبانی فنی به سایر واحدهای دانشگاهی، آموزش لازم ارائه گردید و در دو روز آتی، چهار کارگاه با حضور پانزده نفر از نمایندگان دفتر مرکزی و شعب و نمایندگی ها در سالن آمفی تئاتر هتل فرهیختگان سازمان مرکزی برگزار شد.

 

 

از نکات قابل توجه این کارگاه ها، برگزاری زنده این مراسم بود، در واقع کلیه آموزش گیرندگان -که بیش از 300 نفر راهبر فنی و مسوول دبیرخانه بودند- به صورت برخط، به سرور های مستقر در واحدهای خود متصل شده و کلیه تنظیمات را انجام و پس از آن اقدام به تست نمودند تا اطمینان حاصل شود که اشکالی در برقراری ارتباط پس از بازگشت به واحد خود وجود نخواهد داشت. در این میان کارشناسان رایورز نیز خود را موظف به رفع کلیه اشکالات و برقراری موفقیت آمیز این ارتباط نموده بودند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.