• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

خدمات مجازی جدید آمازون روی فضای ابری

رایورز – مرکز ارائه خدمات سازمانی آمازون موسوم به Amazon Web Services(به اختصار: AWS) در تلاش است با ارائه خدمات جدید مجازی‌سازی مبتنی بر فضای پردازش ابری، ارتباط با سرورها، مراکز داده و دیگر منابع مورد نیاز را آسان کند.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، سرویس جدید با نام AWS Virtual Private Cloud یا (VPC) شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد با در اختیار گرفتن سیستم‌های مجازی مستقر در بخش‌های مجزا، خدمات مبتنی بر پلتفورم ابری AWS را آسان‌تر مورد استفاده قرار دهند.

“جِف بار”(Jeff Barr) مدیر مرکز توسعه خدمات AWS گفت: «سرویس جدید به کاربران سازمانی امکان می‌دهد تا با هزینه کمتری، ابزارهای گسترده‌تر مجازی مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار داشته باشند. این مدل هزینه استفاده از پهنای باند برای سازمان‌ها را نیز به حداقل می‌رساند.»

سیستم AWS هم‌اکنون به سازمان‌ها امکان می‌دهد از طریق سرویس VPC به EC2-Classic و دیگر منابع مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند که این دسترسی از طریق قابلیتی موسوم به ClassicLink فراهم می‌شود.

ابزار ClassicLink که به صورت رایگان عرضه شده است،این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا ارتباطات لازم میان EC2-Classic و VPC از طریق آدرس‌های IP را به راحتی برقرار کنند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.