• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

رایورز شرق در سی و دومین همایش معاونان اداری و مالی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور

رایورز – سی و دومین همایش مدیران اداری و مالی کلانشهرها با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین کارگروه‌های تخصصی پنجگانه در حوزه مسائل اداری و مالی شهرداری کلانشهرهایی همچون تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، قم، کرج، همدان، زاهدان، کرمان و کرمانشاه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم شهردار مشهد با هیئت همراه به بازدید از غرفه‌ها پرداختند و در ادامه برنامه‌ها و در وقت استراحت و پذیرایی اکثر معاونین و مدیران مالی و اداری کلانشهرها از غرفه‌ها بازدید نمودند.

شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز شرق از این طریق به تشریح کارهای انجام شده در شهرداری مشهد از جمله استقرار نظام تعهدی با استفاده از سیستم‌های رایورز، فاز اول بودجه‌ریزی عملیاتی از سال 92 و 93، پیاده‌سازی سیستم بهای تمام شده در برخی از سازمان‌های شهرداری مشهد همچون سازمان های فناوری اطلاعات، عمران، پسماند، اتویوسرانی، ترافیک، پایانه‌ها، ارتباط با سیستم شهرسازی از طریق سیستم درآمد واسط پرداخت.

در حاشیه این همایش هریک از مدیریت های حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری مشهد شامل مدیریت منابع انسانی و رفاه، مدیریت درآمد، مدیریت حسابرسی و امور مجامع و همچنین مدیریت امور مالی غرفه‌هایی را برپا کرده و به ارائه دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف پرداختند. 

در این میان امور مالی شهرداری مشهد از پیمانکاران خود شامل شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز، شرکت حسیب (سامانه قراردادها و همچنین سامانه بودجه، نظارت و اجرا)، شرکت همتا رایانه (سیستم جمعداری موال و RFID) و همچنین شرکت سامان (پرتال شهرداری) بودند دعوت کرد تا در این غرفه‌ها به تبیین دستاوردهای خود در شهرداری مشهد با همکاری مدیریت امور مالی بپردازند.

در انتها نیز معاون اداری و مالی شهرداری مشهد چند دقیقه‌‌ای را به توضیح همین مطالب به معاون مالی و اداری شهرداری‌ها در مقابل غرفه ما اختصاص دادند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.