• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سایت‌های اینترنتی مایکروسافت از دسترس خارج شد

رایورز – سایت‌های اینترنتی وابسته به شرکت مایکروسافت کاربری فراوانی در زندگی روزمره دارند و از آنجا که بسیار سرشناس هستند، بخش اعظم نیاز اینترنتی مردم در طور روز را پاسخ می‌گویند.

به گزارش رایورز به نقل از دِکپیتال‌واید، در شرایط کنونی گروه‌های مختلف هکری وجود دارند که با اهداف جداگانه، این سایت‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند و این بار بدون آنکه هکری به سایت‌های مایکروسافت حمله کند، تمامی آنها از دسترس خارج شدند.

این اتفاق روز جمعه عصر به دنبال عاملی موسوم به «کدگذاری بد» صورت گرفت و طی آن سایت‌های اینترنتی وابسته به شرکت مایکروسافت از جمله Bing و Yahoo از دسترس خارج شدند.

البته این اتفاق چندان طول نکشید و مایکروسافت به دنبال به‌روزرسانی نادرست موتور Bing باعث شد تا تعداد زیادی سایت اینترنتی آن غیرفعال شوند و البته، از آنجایی که Yahoo به جست‌وجوگر Bing وابسته است، این سایت اینترنتی بزرگ هم از کار افتاد.

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که جمعه عصر سراغ Bing مایکروسافت رفتید، ناتوانی در اجرای آن را متوجه شده‌اید و البته اگر در همان زمان از Yahoo استفاده کردید، متوجه شدید روی صفحه اصلی آن نوشته شده است که این سایت تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج می‌باشد و به‌زودی مشکل فنی برطرف می‌شود.

 

 

رویترز گزارش داد که مایکروسافت مدت کوتاهی پس از شناسایی اختلال در فرآیند به‌روزرسانی Bing آن را به چرخه فعالیت باز گرداند و البته حل مشکل Yahoo اندکی به‌طول انجامید.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.