• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سرویس امنیتی ANS مایکروسافت غیرفعال می‌شود

رایورز – شرکت مایکروسافت اعلام کرد سرویس Advance Notification خود را کنار می‌گذارد و از این پس به‌روزرسانی‌های امنیتی آن فقط برای کاربرانی ارائه می‌شود که هزینه اشتراک در خدمات Premier را پرداخته باشند.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داده است که به جز مشترکان طرح Premier، سازمان‌هایی که در برنامه به‌روزرسانی امنیتی حضور دارند نیز می‌توانند این خدمات را در اختیار بگیرند.

این تغییرات نشان می‌دهد که Advance Notification Service(به اختصار: ANS) مایکروسافت دیگر به صورت عمومی ارائه نخواهد شد و کاربران معمولی از آن بی‌بهره خواهند ماند.

شرکت مایکروسافت حدود ۱۰ سال قبل سرویس ANS را به عنوان بخشی از طرح به‌روزرسانی در دومین سه‌شنبه از هر ماه عرضه کرد و طی آن پشتیبانی امنیتی کامل از مشتریان خود را انجام داد.

هدف از راه‌اندازی این طرح ارتباط کامل مشتریان با به‌روزرسانی‌های پیشرفته بود و البته به صورت همزمان وصله‌های امنیتی مایکروسافت در هر ماه برای تمام ابزارها و خدمات این شرکت عرضه می‌شد.

 

 

مقامات مایکروسافت با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی این شرکت توضیح دادند که با تغییرات جدید سرویس ANS به فعالیت عمومی خود پایان می‌دهد و از این پس فقط در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که هزینه اشتراک در آن را پرداخته باشند. لازم به ذکر است در دومین سه‌شنبه از هر ماه مایکروسافت با طرح Patch Tuesday به‌روزرسانی خود را انجام می‌دهد و چند روز پس از آن اطلاعات مربوط به سرویس ANS روی وبلاگ رسمی مایکروسافت منتشر می‌گردد. اما مقامات مایکروسافت قصد دارند که این اطلاعات را از این پس به‌صورت محدود به دست کاربران برسانند و دسترسی به پیام‌های هشداردهنده امنیتی را تغییر دهند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.