• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سیستم امنیتی Azure مایکروسافت به‌روز شد

رایورز – مایکروسافت که همچنان تمرکز اصلی خود را بر تقویت پلتفورم ابری Azure معطوف کرده است، کلید امنیتی جدیدی به این سیستم اضافه کرد که از فعالیت سازمان‌ها مبتنی بر فضای پردازش ابری پشتیبانی می‌کند.

به گزارش رایورز به نقل از تِک‌ورلد، مایکروسافت در این اقدام سعی کرده است ابزارهای مجازی بیشتری در اختیار مشتریان سازمانی خود قرار دهد و اجرای فعالیت‌های سازمانی مبتنی بر سیستم Docker را آسان‌تر کند.

به گفته “کُری ساندرز”(Corey Sanders) مدیر برنامه‌های Azure مایکروسافت، این سرویس جدید راهکارهای آسان‌تر و کارآمدتر را در فضای پردازش ابری ارائه می‌دهد و سازمان‌ها به کمک آن می‌توانند ابزارهایی را متناسب با فضای کاری خود در اختیار بگیرند و البته سیستم ابری Azure نیز می‌تواند خدمات خود را متناسب‌تر با فضای سازمانی ارائه دهد.

سرویس جدید که با نام Azure Key Vault شناخته می‌شود، مکانی است که سازمان‌ها در آن می‌توانند کلیدهای پنهانی خود را نگهداری کنند و آن را برای رمزگذاری داده‌ها و پسوردهای خود مورد استفاده قرار دهند.

 

 

در حال حاضر این قبیل کلیدهای امنیتی در سیستم‌های سخت‌افزاری Hardware Security Module(HSM) نگهداری می‌شوند و این نخستین باری است که کلید یاد شده را روی فضای پردازش ابری در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

سیستم Azure Key Vault قادر است ترافیک اضافی سیستم را مدیریت کند، کلیه کلیدهای امنیتی سازمان را در خود نگه دارد، ظرف چند دقیقه اطلاعات را رمزگذاری کند و امنیت کامل سازمان مبتنی بر فضای پردازش ابری را ارائه دهد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.