• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

لیست پربیننده‌ترین موضوعات ویکی‌پدیا در سال ۲۰۱۴ منتشر شد

رایورز – شرکت ویکی‌پدیا که بزرگترین خدمات دایره‌المعارف آنلاین جهان را ارائه می‌دهد برای نخستین بار گزارش سالانه‌ای منتشر کرده است که میزان خواندن و ویرایش مقالات توسط کاربران جهانی در سال ۲۰۱۴ میلادی را نشان می‌دهد.

به گزارش رایورز به نقل از آی‌آفریکا، ویکی‌پدیا اعلام کرد که طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تغییر در مقالات آن ایجاد شده است و مهم‌ترین موضوعاتی که در این جریان مورد ویرایش قرار گرفته شامل بحران سیاسی اوکراین و المپیک زمستانی ۲۰۱۴ روسیه می‌شود.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل نیز یکی از پربحث‌ترین موضوعات ویکی‌پدیا در یک سال گذشته بوده است و البته ضعف انگلستان برای برگزاری مسابقات فوتبال نیز باعث شده است تا صفحه «تیم ملی فوتبال انگلستان» بیش از بقیه صفحات ویرایش شود.

رفراندوم اسکاتلند از دیگر موضوعاتی بوده است که در این سال بسیار مورد توجه قرار گرفته است و البته انتخابات ریاست جمهوری برزیل و انتخابات مجلس سنای آمریکا نیز مهم‌ترین موضوعات سیاسی ویکی‌پدیا در سال ۲۰۱۴ بوده‌اند. در این میان گفته شده است که افزایش درگیری‌ها در منطقه غزه باعث شده است تعداد زیادی کاربران جدید وارد ویکی‌پدیا شوند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.