• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مایکروسافت آزمایش ابزار جدید Work Assistant را آغاز کرد

رایورز – شرکت مایکروسافت در سیستم داخلی خود آزمایش روی ابزار جدیدی را آغاز کرده است که با نام Work Assistant شناخته می‌شود و احتمالا یکی از پروژه‌هایی است که “بیل گیتس”(Bill Gates) بنیانگذار این شرکت به صورت نزدیک آن را دنبال می‌کند.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، سایت WMPowerUser نخستین مرکزی است که اطلاعات مربوط به ابزار جدید Work Assistant را پوشش داده است.

ابزار کاربردی Work Assistant که هم‌اکنون نسخه بتای آن به صورت اختصاصی در شرکت مایکروسافت مورد آزمایش قرار می‌گیرد، به این منظور طراحی شده است تا به کاربران کمک کند تا اتفاقات مختلف در مجموعه نرم‌افزاری Office را به راحتی مبتنی بر ویندوز فون به انجام برسانند.

یکی از منابع آگاه تایید کرد که ابزار مذکور توسط واحد Digital Life + Work ساخته شده است که این واحد بخشی از گروه خدمات و ابزارهای مایکروسافت(ASG) محسوب می‌شود و “جولی لارسون”(Julie Larson) مدیریت آن را برعهده دارد.

این منبع آگاه همچنین اظهار داشت که “بیل گیتس” به صورت مستقیم در این گروه فعالیت می‌کند و توسعه ابزار Work Assistant را نیز زیرنظر داشته است.

 

 

گیتس هفته گذشته طی مصاحبه‌ای توضیح داد که به شرکت مایکروسافت در توسعه هر چه بیشتر پروژه “دستیار شخصی” کمک می‌کند که البته جزئیات زیادی در این زمینه منتشر نشد.

نسخه بتای نرم‌افزار Work Assistant که هم‌اکنون مورد آزمایش قرار می‌گیرد ۲ مگابایت حجم دارد و آخرین بار در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۴ به‌روزرسانی شده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.