• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مایکروسافت مشکل سخت‌افزاری نخستین گوشی خود را تایید کرد

رایورز – گوشی هوشمند Lumia 535 که نخستین گوشی تولید شده با نام مایکروسافت محسوب می‌شود به دلیل قیمت ارزان و قابلیت‌های کارآمد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این وجود مراکز خبری از بروز برخی مشکلات سخت‌افزاری در آن خبر داده‌اند.

به گزارش رایورز به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، مدل دیگر این گوشی هوشمند که تنها چند یورو گران‌تر است می‌تواند به صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند. با این وجود برخی از نخستین مشتریان این محصول اعلام کردند که هنگام استفاده از نمایشگر لمسی Lumia 535 با مشکل مواجه می‌شوند.

دو مشکل عدیده از بین تمام اختلالاتی که برای Lumia 535 گفته شده به قابلیت تشخیص چند-لمسی و حساسیت پایین نمایشگر هنگام لمس با انگشتان مربوط می‌شود که با این اتفاق نمایشگر گوشی در بسیاری از موارد نمی‌تواند انگشت کاربر را روی خود تشخیص دهد یا اینکه محل لمس شده را به اشتباه تشخیص می‌دهد.  این مشکل در نخستین بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان هم شناسایی شده بود و مایکروسافت نیز هم‌اکنون به آن اعتراف کرده است.

شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که از این مشکل آگاهی کامل دارد و تلاش‌های خود را آغاز کرده است تا هر چه سریع‌تر اختلالات نمایشگر لمسی در گوشی هوشمند Lumia 535 را از میان بردارد.

 

 

مایکروسافت توضیح داد که حساسیت نمایشگر لمسی Lumia 535 بیش از حد ممکن است و همین مسئله باعث بروز اختلالات مذکور شده است و این مشکل با نصب یک نرم‌افزار به‌روزرسان کوچک مرتفع می‌شود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.