• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

متخصصان IT برای پاسخ به نیاز سازمان ۷ ماه زمان لازم دارند

رایورز – نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز تولیدکننده ابزارهای مجازی‌سازی VMware نشان داد، سیاستگذاران عرصه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه برای ارائه خدمات بهتر به سازما‌ن‌ها با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش رایورز، این افراد معتقدند از زمانی مشخص می‌شود که سازمان به چه نوع فناوری نیاز دارد تا وقتی که مرکز ارائه خدمات IT این فناوری را در سازمان ارائه می‌دهد به طور میانگین ۷ ماه طول می‌کشد که این دوره زمانی می‌تواند سازمان را با مشکلاتی مواجه کند.

شرکت VMware توضیح داد سازگاری کامل بین سازمان و مرکز IT می‌‌تواند تاثیرات مثبت فراوانی را شامل شود، توانایی رقابت در بازار را بیشتر کند و چشم‌اندازهای سازمان را ارتقا دهد.

در این گزارش گفته شده است که در عربستان سعودی ۵۰ درصد سیاستگذاران و تصمیم‌گیرندگان حوزه IT به این نتیجه رسیده‌اند که عدم سازگاری سازمان با ارائه به‌موقع خدمات فناوری باعث خواهد شد درآمد کلی سازمان طی سال ۲۰۱۴ کاهش یابد.

علاوه بر این ۴۷ درصد متخصصان فناوری در عربستان توضیح دادند که این ناهماهنگی کاهش تولید محصول را در سازمان‌های مختلف به همراه داشته است.

 

 

به طور کلی ۷۵ درصد سیاستگذاران فناوری در خاورمیانه بر این باورند که مرکز IT در سازمان‌ها از جانب مدیرعامل، مدیر مرکز فناوری و هیئت مدیره بسیار تحت فشار است و طی ۱۲ ماه آینده این افراد می‌توانند روند فعالیت‌های فناورانه سازمان را بسیار تحت تاثیر قرار دهند.

بررسی‌ها نشان داده است ۳۸ درصد این افراد با هدف کاهش هزینه‌های IT سلیقه خود را در این زمینه اعمال می‌کنند، ۳۱ درصد بر افزایش قابلیت‌های موبایلی کارمندان تاکید دارند و ۲۸ درصد آنها هم معتقدند که سازمان باید مبتنی بر زیرساخت‌های ابری فعالیت‌های خود را جلو ببرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.