• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مدیران ارشد بیشتر از مدیران IT سازمان بر خدمات ابری تاکید دارند

رایورز – مطالعه جدید روی ۹۳۰ مدیر ارشد نشان داد که صاحبان کسب و کار با سرعت هرچه بیشتر به سمت راهکارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری گام برمی‌دارند و این فرآیند بدون در نظر گرفتن اهداف بخش IT برای بهره‌مندی یا اجتناب از ابزارهای مذکور صورت می‌گیرد.

به گزارش رایورز به نقل از فوربز،‌ این عدم ارتباط که به صورت آشکار مشاهده می‌شود، به احتمال قوی به دلیل تمایل بیشتر واحد کسب و کار برای سرعت بخشید به فرآیند مذکور است و البته این نگرانی برای آنها وجود دارد که واحد IT در سازمان برای سازگاری با خدمات ابری احتیاط بیشتری به خرج می‌دهد.

این مطالعه که توسط مرکز Rackspace انجام شده است همچنین نشان داد مدیران IT در سازمان آسایش بیشتری در کنار خدمات پردازش ابری احساس می‌کنند و به خصوص در زمینه امنیت، نگرانی‌های آنها کمتر می‌شود.

این مسئله بسیاری از مدیران IT را ترغیب کرده است تا تمایل بیشتری به استفاده از خدمات پردازش ابری داشته باشند به جای آنکه فقط مدیریت دستگاه‌ها را در اختیار بگیرند، به عنوان یک مشاور ارشد و ارائه دهنده راهکارهای جدید در سازمان خود نقش‌آفرینی کنند.

 

 

این بررسی نشان داد که میزان نگرانی‌های واحد IT سازمان‌ها در مورد امنیت فضای ابری کاهش یافته است و در حالی که طی سال ۲۰۱۴ میلادی ۴۷ درصد مدیران IT در سازمان‌ها بر این مسئله تاکید داشتند، این رقم برای سال ۲۰۱۵ میلادی ۴۱ درصد گزارش شده است.

همچنین، واحد مرکزی IT تمرکز بیشتر بر خدمات ابری عمومی دارد و برای سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۸ درصد این مراکز اعلام کردند که تمایل به استفاده از خدمات مذکور دارند که این رقم برای سال گذشته ۱۸ درصد گزارش شده بود.

علاوه بر این، ۶۲ درصد مدیران ارشد سازمان اعلام کردند که تصمیم برای خرید خدمات پردازش ابری توسط واحد مرکزی IT اتخاذ می‌شود، ۴۳ درصد گروه‌های IT در سازمان‌ها بر پورتال‌های هوشمند مبتنی بر فضای ابری با قابلیت بهره‌مندی شخصی کارمندان از خدمات مربوطه تاکید دارند و ۴۱ درصد آنها هم تصمیم گرفته‌اند به صورت اختصاصی یک پورتال ویژه برای خود راه‌اندازی کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.