• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نجات‌یافتگان ابولا، تجارب خود را به صورت الکترونیکی منتشر می‌کنند

رایورز – آن دسته از شهروندان آفریقایی که توانسته‌اند از بیماری کشنده ابولا جان سالم به درد ببرند، می‌توانند با تمهیداتی که سازمان ملل اندیشیده است، تجربه خود را از این بیماری کشنده در اختیار دیگران قرار دهند.

به گزارش رایورز به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، این کار از طریق اپلیکیشن‎های نصب شده بر تلفن همراه صورت می‌گیرد. این اپلیکیشن‌ها توسط صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) تهیه و عرضه شده است و هدف از آن، بالا بردن سطح آگاهی‌ها نسبت به این بیماری و راه‌های مبارزه با آن عنوان گشته است. ابولا یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های شناخته به شمار می‌رود.

سازمان بهداشت جهانی در گزارش اخیر خود، تعداد جان‌باختگان این بیماری را بیش از ۷۹۰۰ تن اعلام کرد و افراد مبتلا را نیز بیش از ۲۰ هزار نفر براورد کرده که بیشتر این عده در سه کشور آفریقایی گینه، سیرالئون و لیبریا زندگی می‌کنند. موسسه پل آلن، هزینه این پروژه خیریه را تقبل نموده است.

پل آلن یکی از بنیانگذاران مایکروسافت است که در سال ۱۹۷۵ به کمک بیل گیتس، این شرکت را تاسیس نمود. موسسه مزبور ۱۰۰ میلیون دلار برای مبارزه با ابولا اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، به افرادی که در سه کشور فوق از این بیماری نجات یافته‌اند، تلفن‌های همراه هوشمندی که مجهز به این اپلیکیشن‌هاست تحویل می‌شود و آنها با استفاده از برنامه‌های نصب شده می‌توانند یافته‌ها و اطلاعات خود در خصوص مقابله با ابولا را در اختیار دیگران قرار دهند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.