• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نگرانی امنیتی، عامل کنار گذاشتن اینترنت توسط یک‌پنجم کاربران جهانی

رایورز – یک‌پنجم کاربران اینترنتی جهان به دلیل نگرانی از حفظ حریم شخصی و امنیت داده‌های خود در فضای مجازی یک سایت اینترنتی یا فضای اینترنت را ترک می‌کنند.

به گزارش رایورز به نقل از اینکوئیرر، این آمار را شرکت آلمانی Open-Xchange که در حوزه نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) فعالیت می‌کند، بر اساس مطالعات جدید خود منتشر کرده است.

این مطالعه روی ۳ هزار کاربر در کشورهای بریتانیا، آمریکا و آلمان انجام شده است و طی آن میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و WhatsApp و تهدیدهای امنیتی مربوط به آنها سنجیده شد.

طی این بررسی ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که اگر دریابند که اطلاعات شخصی آنها در یک سرویس به‌خصوص به شرکت‌های تبلیغاتی فروخته می‌شود، به سرعت سرویس مربوطه را کنار می‌گذارند.

علاوه بر این ۵۷ درصد کاربران اعلام کردند که اگر متوجه شوند اطلاعات مربوط به آن‌ها در اختیار برخی شرکت‌ها قرار می‌گیرد تا از آنها فعالیت تجاری شود سرویس اینترنتی مورد نظر خود را کنار می‌گذارند.

 

 

کاربران اعلام کردند که بیش از همه نگران بانک‌ها و دیگر موسسات مالی هستند که از اطلاعات آنها سوءاستفاده کنند و پس از آن هم گفته شد که کارمندان شخصی در سازمان‌ها بیشترین نگرانی را برای آنها ایجاد می‌کنند.

“رافائل لاگونا”(Raphael Laguna) مدیر مرکز Open-Xchange اعلام کرد که به طور کلی نگرانی‌های امنیتی مهم‌ترین درگیری ذهنی کاربران برای حضور در فضای مجازی محسوب می‌شود.

او گفت: «آموزش مردم در این زمینه به صورت کاربردی و مفید صورت نگرفته است. به عنوان مثال، کودکان و نوجوانان هیچ توجهی به اطلاعات شخصی خود در فضاهایی مثل فیس‌بوک و WhatsApp ندارند و در مقابل بزرگترها بیش از اندازه در این زمینه نگران هستند.»

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.