• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

همایش تحول سازمانی با رویکرد فرآیند مداری و توسعه خدمات الکترونیکی

رایورز – همایش “تحول سازمانی با رویکرد فرآیند مداری و خدمات الکترونیک” در تاریخ شانزدهم آذر ماه 93 در سالن همایشهای تالار یزد به میزبانی شرکت آموزش و پژوهش رایورز کویر برگزار شد.


توانمندی شرکت رایورز در تحقق اهداف دولت الکترونیکی

در این همایش که با استقبال چشمگیر جمع کثیری از کارشناسان ارشد سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی از سه استان یزد، کرمان و هرمزگان مواجه شده بود، ابتدا آقای مهندس اسماعیلی مدیرعامل شرکت آموزش و پژوهش رایورز کویر ضمن اعلام خیر مقدم به حضار به بیان اهداف برگزاری این همایش پرداخت و قابلیت های رایورز و سبد محصولات و خدمات آن را جهت تحقق اهداف توسعه دولت الکترونیکی و اشاعه فرهنگ خدمات الکترونیکی در بخش دولتی و خصوصی تشریح نمودند.

 

مبانی نظری تحول سازمانی

در ادامه سرکار خانم دکتر حسنی مدرس مراکز آموزش عالی، ضمن تبیین دیدگاه های نظری در موضوع تحول سازمانی و تشریح راهکار تحول بنیادی با رویکرد بهبود تدریجی، مقایسه راهکارهای عملی جهت بکارگیری این تئوری ها در سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی را ارائه نمودند .

 

راهکارهای مشخص و تجربی بهبود سازمانی

سپس آقای مهندس پرویز رحمتی مدیرعامل شرکت مهندسی نرم افزار رایورز و رئیس سابق سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با بیان رابطه فناوری اطلاعات و فرآیند به تشریح تجربیات و دانش این مجموعه در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار و استانداردهای معتبر بین المللی در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی با تأکید بر برنامه توسعه دولت الکترونیکی دولت یازدهم پرداختند.

 

پنل تخصصی

در بخش سوم همایش نیز پنل تخصصی با شرکت سخنرانان اصلی، به همراه آقایان مهندس امیر معافی کارشناس ارشد اجرایی پروژه های bpms (فرآیندهای کاری)، مهندس جمشیدی کارشناس ارشد زیر ساخت و آقای مسعود رستگاری مدیر فروش کارخانه کاشی پرسپولیس تشکیل شد که علاوه بر ارائه تجربیات موفق خود، پاسخگوی سوالات متنوع نظری و فنی و دغدغه های ذهنی و عملی شرکت کنندگان، در حوزه موضوع همایش بودند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.