• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

همه افراد بالای ۶ سال صاحب تلفن همراه می‌شوند

رایورز – اینکه یک کودک ۶ ساله با استفاده از تلفن همراه قرار فردا برای رفتن به مهدکودک را با دوستان خود هماهنگ کند تصویر جالبی نیست و دور از ذهن به‌نظر می‌رسد. اما کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که در آینده نزدیک شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود.

به گزارش رایورز، شرکت سوئدی اریکسون از بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان بررسی جدیدی انجام داده است که نتایج حاصل از آن نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۰ میلادی ۹۰ درصد ساکنان جهان با سن بالای ۶ سال صاحب تلفن همراه خواهند بود.

شرکت اریکسون پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰ میلادی تعداد کاربرانی که صاحب گوشی هوشمند هستند به ۶.۱ میلیارد نفر خواهد رسید و این در حالی است که هم اکنون ۲.۷ میلیارد نفر از مردم جهان گوشی هوشمند دارند.

در این گزارش گفته شد که کشورهای هند و چین سریع‌ترین بازار برای سازگاری با تلفن‌همراه در جهان هستند و طی ۵ سال آینده شاهد خواهیم بود که بالاترین ضریب نفوذ برای استفاده از تلفن همراه و گوشی هوشمند در این کشورها خواهد بود.

همچنین گفته شده است که تصاویر ویدیویی مهم‌ترین بخش از ترافیک شبکه موبایلی جهان را تشکیل خواهند داد و در حال حاضر ۴۵ تا ۵۵ درصد از ترافیک شبکه مخابراتی ۴G در جهان مربوط به انتقال تصاویر ویدیویی است.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.