• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

پسربچه ۵ ساله جوان‌ترین کارشناس رایانه در جهان شد

رایورز – یک پسربچه ساکن شهر کوونتری بریتانیا موفق شد نام خود را به عنوان جوان‌ترین متخصص علوم رایانه در جهان خود را معرفی کند.

به گزارش رایورز، “آیان کرِشی”(Ayan Qureshi) پسربچه ۵ ساله‌ای است که موفق شد آزمون حفره‌ای مایکروسافت را با موفقیت پشت‌سر بگذارد و چندین امتحان سخت در زمینه رایانه را نیز با موفقیت به اتمام برساند. او توضیح داد که یادگیری علوم رایانه برایش بسیار دشوار است و با این وجود علاقه فراوان به گذراندن این دوره‌ها دارد.

پدر آیان در مورد او گفت: «سخت‌ترین اتفاق در این ماجرا توضیح دادن زبان مربوط به آزمون برای این پسر ۵ ساله بود. اما او سرانجام توانست تمام مهارت‌ها را به خوبی یاد بگیرد و با استفاده از حافظه خوب خود این آزمون را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.»

این پدر توضیح داد که وقتی آیان تنها ۳ سال داشت رایانه را به او معرفی کرد و اجازه داد که در مرحله نخست با یک رایانه قدیمی بازی کند و سرانجام به کشف دیگر بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رایانه بپردازد.

 

 

آیان هم‌اکنون در خانه خود واقع در شهر کوونتری بریتانیا یک آزمایشگاه تخصصی رایانه در اختیار دارد و پیشرفته‌ترین سیستم‌های رایانه‌ای و شبکه‌ای را مورد استفاده قرار می‌دهد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.