• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

چاپ بی‌سیم عکس‌های موبایلی بدون استفاده از فناوری‌های بی‌سیم

رایورز – شرکت Kickstarter موفق به ساخت دستگاه جدیدی شده است که از فناوری پولاروید استفاده می‌کند و قادر است به صورت بی‌سیم تصاویر موجود در گوشی‌های هوشمند را چاپ کند.

به گزارش رایورز، این دستگاه کوچک SnapJet نام دارد و برای آنکه عکس‌های موجود در گوشی را به صورت بی‌سیم روی کاغذ چاپ کند، به هیچ گونه ابزار کاربردی مازاد نیاز ندارد و البته شرکت سازنده برای راحتی کاربران یک ابزار کاربردی رایگان هم عرضه کرده است.

در این اتفاق از هیچ گونه سیم استفاده نمی‌شود، فناوری بی‌سیم Wi-Fi مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، سیستم کوتاه‌بورد NFC به کار نمی‌رود و البته فناوری ارتباطی بلوتوث هم فعال نمی‌شود و بدون به‌کارگیری هیچ یک از این قابلیت‌ها کاربران با هر مدل گوشی هوشمندی که دارند می‌توانند عکس‌های مورد نظر خود را به صورت بی‌سیم چاپ کنند.

دستگاه SnapJet یک اسکنر و چاپگر هوشمند و همه‌کاره محسوب می‌شود و کاربران برای استفاده از آن باید عکس مورد نظر خود را روی نمایشگر گوشی باز کنند و سپس نمایشگر را روی صفحه این دستگاه قرار دهند. در این حالت SnapJet عکس مربوطه را اسکن می‌کند و سپس آن را روی کاغذهای Polaroid ۳۰۰ و Fujifilm Instax با کیفیت ۱۲۰۰ dpi چاپ می‌کند.

 

 

کارشناسان می‌گویند این نخستین فناوری در جهان محسوب می‌شود که بدون هرگونه ابزار کاربردی و فناوری‌های بی‌سیم می‌تواند تصاویر و اطلاعات موجود در گوشی هوشمند را روی کاغذ چاپ کند و البته کیفیت تصاویر چاپ شده بالاتر از ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ مربع است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.