• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

کاربران هیچ وقت به حداکثر سرعت شبکه LTE نمی‌رسند

رایورز – در حالت تئوری کاربران از سال آینده می‌توانند مبتنی بر شبکه مخابراتی LTE با حداکثر سرعت ۴۵۰ مگابیت در ثانیه اطلاعات مورد نظر خود را بارگذاری کنند. با این وجود به‌روزرسانی برای دسترسی به این سرعت اینترنت برای بسیاری از کاربران مقدور نخواهد بود.

به گزارش رایورز، کارشناسان اعلام کردند از آنجایی که بسیاری از اپراتورهای موبایلی جهان به میزان کافی طیف باند مخابراتی ندارند، نمی‌توانند این سرعت را در اختیار مشترکان خود بگذارند و بنابراین باید پذیرفت که فقط در حالت تئوری این سرعت قابل دسترسی است.

سرعتی که کاربران تحت شبکه پهن‌باند در اختیار می‌گیرند به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما تمامی این موارد مبتنی بر طیف باند مخابراتی که اپراتور استفاده می‌کند قابلیت‌های خود را نشان می‌دهند.

مرکز تولیدکننده تراشه‌های کوالکام و شرکت تولیدکننده تجهیزات مخابراتی و شبکه‌ای اریکسون طی ماه جاری طی ماه جاری فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام دادند تا از سال آتی دسترسی کاربران به اینترنت موبایلی با سرعت ۴۵۰ مگابیت در ثانیه فراهم شود.

 

 

این دو شرکت محصولات مختلفی ارائه کرده‌اند و با انجام آزمایش‌های فراوان روی آنها خود را آماده می‌کنند از سال ۲۰۱۵ حداکثر سرعت شبکه مخابراتی LTE را به کاربران ارائه دهند که البته کارشناسان معتقدند این اتفاق محقق نخواهد شد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.