• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

کشف چندین حفره امنیتی خطرناک در سیستم پرداخت NFC

رایورز – کارشناسان امنیتی هشدار دادند که در جریان آخرین بررسی‌های خود چندین حفره امنیتی خطرناک در سیستم ارتباطی پرداخت‌های کوتاه‌بورد(NFC) کشف کرده‌اند.

به گزارش رایورز، سیستم NFC به کاربران امکان می‌دهد پس از خرید کالا و خدمات هزینه مربوط به آن را با لمس نمایشگر گوشی و قرار دادن آن در مقابل ترمینال‌های مربوطه پرداخت کنند.

با این وجود گفته می‌شود که این فناوری راه‌های جدیدی را برای ورود به گوشی‌های هوشمند در اختیار هکرها گذاشته است و سوءاستفاده‌گران اینترنتی از طریق این فناوری می‌توانند به راحتی وارد سیستم داخلی گوشی شوند.

حفره‌های امنیتی موجود در سیستم NFC در بسیاری از موارد به هکرها امکان می‌دهد کنترل کامل اطلاعات شخصی کاربران روی گوشی هوشمند یا رایانه لوحی را در اختیار بگیرند. این کارشناسان در جریان کنفرانس امنیتی شرکت HP که در شهر توکیو برگزار شده بود، ضعف‌های امنیتی سیستم NFC را نشان دادند.

شرکت HP در جریان این کنفرانس یک رقابت امنیتی را با نام Pwn2Own برگزار کرد که تمامی کارشناسان و متخصصان امنیتی سراسر جهان در آن حضور داشتند و آخرین یافته‌های خود در زمینه‌های مختلف را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.