• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مشارکت رایورز در برگزاری همایش بزرگداشت روز حسابدار

فدراسیون بین المللی حسابداران (آیفک) از سال 2007 میلادی، روزهای دوم تا هشتم دسامبر هرسال را به‌عنوان هفته‌ی حسابدار نامگذاری نموده و کشورهای مختلف نیز آن را در تقویم خود بعنوان رویدادی ویژه به رسمیت شناخته‌اند. در تقویم رسمی ایران نیز روز 15 آذر بعنوان روز حسابدار معرفی و درج شده است و از سوی دانشوران و فعالین رشته‌ی حسابداری گرامی داشته می‌شود.
گروه شرکت‌های رایورز نیز که همه ساله به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی حسابدار و ارج‌گذاری جایگاه دانش پژوهان و متخصصین فرهیخته در رشته‌ی حسابداری و فعالین کاردان در حرفه‌ی مالی، برنامه‌های متنوعی را در سطح کشور اجرا می‌نماید، امسال نیز در هماهنگی و حمایت از انجمن صنفی کارفرمائی حسابداری و حسابرسی استان البرز،‌ در همایشی که روز چهارشنبه مورخ 15/آذر/1402 در اکو مال کرج برگزار شد مشارکت نمود.
در این همایش که از ساعت 14:30 تا 19 با شرکت بیش از 500 نفر از فعالین حرفه در کسب و کارهای متنوع و دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌ی حسابداری از جمله بسیاری انجمن‌های حسابداری فعال در کشور و با حضور ارزشمند میهمانان ویژه‌ای از جمله آقایان دکتر مهدی مرادزاده فرد، دکتر محسن قاسمی (دبیر کل سابق انجمن حسابداران ایران)، دکتر سید محمد باقرآبادی (دبیر کل انجمن حسابداران ایران)، دکتر میثم معدنی پور (معاونت اقتصادی شرکت ماموت)، دکتر حسین احتشام مهر (استاد دانشگاه و مشاور مالی شرکت‌ها )، دکتر مهدی قریب ( استاد دانشگاه و طراح اولیه اظهارنامه الکترونیکی) برگزار شد، ضمن بزرگداشت این روز از تلاش‌های ارزنده و ماندگار جناب آقای دکتر مهدی مرادزاده فرد، به عنوان چهره‌ی تاثیرگذار در رشته‌ی حسابداری قدردانی به‌عمل آمد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر طهماسبی مدیر عامل انجمن حسابداری و حسابرسی استان البرز پس از خوش آمدگویی و تشریح فعالیت‌های انجمن، برنامه‌ی همایش را در دو بخش علمی و هنری اعلام نمودند. سپس در پنل تخصصی که با موضوع مالیات برگزار شد، برخی استاتید فعال در حرفه از جمله آقایان قبول، دکتر قریب و دکتر احتشام مهر به تشریح آخرین مصوبات مجلس، بودجه‌ی سال 1403، آخرین تغییرات سامانه‌ی مودیان و ملاحظات اجرایی و اثرات آنها بر حرفه‌ی مالی و بازار کار حسابداران پرداختند.
در ادامه آقایان دکتر مرادزاده، دکتر قاسمی، دکتر باقرآبادی و دکتر معدنی پور در باره‌ی موضوعات روزآمد حسابداری، تغییرات جدید استانداردهای حسابداری و لزوم مطالعه و برگزاری دوره‌های آموزشی برای بروز شدن دانش فعالین حرفه سخنانی ایراد نمودند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.