• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

یادگیری ماشینی به خدمات ابری Azure اضافه شد

رایورز – شرکت مایکروسافت ابزارهای تحلیل داده مبتنی بر پلتفورم پردازش ابری Azure را تقویت کرد و سرویس جدیدی در حوزه خدمات یادگیری ماشینی در اختیار سازمان‌ها قرار داد که به آنها کمک می‌کند کنترل بیشتری بر داده‌های سازماندهی نشده داشته باشند.

به گزارش رایورز به نقل از کامپیوترورلد، این سرویس جدید برای کاهش حجم تحلیل داده‌هایی که به خدمات یادگیری ماشینی نیاز دارند، صورت گرفته است.

“رانگا رنگاراجان”(Ranga Rengarajan) مدیر پلتفورم داده، خدمات ابری و سازمانی مایکروسافت گفت: «تمرکز اصلی ما بر آسان‌سازی استفاده از خدمات سازمانی است.»

سیستم‌های یادگیری ماشینی می‌توانند هزینه و زمان تحلیل داده‌ها را در سازمان کاهش دهند و ضمن ایجاد فضای لازم برای بررسی داده‌ها درون سازمان، پیچیدگی‌های نرم‌افزاری و نیازهای سخت‌افزاری را نیز کنار بگذارند.

مایکروسافت نخستین پیش‌نمایش سیستم یادگیری ماشینی خود موسوم به Machine Learning را در ژوئن ۲۰۱۴ ارائه کرد و از همان ابتدا بسیاری از سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های زنجیره‌ای این محصول را مورد استفاده قرار دادند.

 

 

مایکروسافت همچنین محصول دیگری در این زمینه عرضه کرد که با نام Ziosk شناخته می‌شود و به رستوران‌های زنجیره‌ای امکان می‌دهد تا مشتریان‌شان به کمک تبلت‌هایی که روی میز خود در اختیار دارند، غذای مورد نظر را سفارش دهند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.