• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

یک سایت آشپزی به قیمت بیش از ۱۳ میلیون دلار فروخته شد

رایورز – سایت کوک‌پد به آدرس cookpad.com ارائه‌دهنده دستورالعمل‌های آشپزی ژاپنی، در یک معامله چند میلیون دلاری، سایت شهیه به آدرس shahiya.com را خریداری و به خود ملحق نمود.

شهیه سایتی است حاوی دستورالعمل طبخ انواع غذاهای عربی و نیز مکانی برای آشنا شدن افراد با یکدیگر. ارزش این معامله ۱۳.۵ میلیون دلار اعلام شده است که تقریباً معادل ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش رایورز به نقل از پایگاه خبری tech-wd، کوک‌پد تا کنون شرکت‌های زیادی از این دست را مالک شده است که از آن جمله می‌توان به Allthecooks، سایت اسپانیایی Miss Recetas و سایت مالزیایی Dapur Marask اشاره کرد.

«تومویا یاسودا» مدیر اجرایی Cookpad گفت خرید «شهیه» با ماموریت این سایت که قصد دارد با بهره‌گیری از فناوری، تهیه و طبخ غذای روزانه را به کاری لذت‌بخش و سهل‌الوصول تبدیل کند، مطابقت دارد. وی افزود این معامله به کوک‌پد اجازه می‌دهد از بازارهای عربی نیز استفاده کرده و کاربران بیشتری را جذب خود نماید.

سایت شهیه در ماه سه میلیون بازدیدکننده دارد که ۹۰ درصد آنها زن هستند و یک سوم‌شان از کشور عربستان سعودی به این سایت مراجعه می‎کنند. به نظر می‌رسد چنین معاملات پرارزشی که گویای قابلیت بالقوه فضای دیجیتال برای رونق کسب و کارهای کوچک و افزایش درآمد شهروندان عادی است، می‌تواند به عنوان یک راهکار مهم اقتصادی در کانون توجه دست‌اندکاران امور قرار گیرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.