• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

Cortana دستیار دیجیتالی Office می‌شود

رایورز – شرکت مایکروسافت قصد دارد دستیار دیجیتالی Cortana را در آینده نزدیک به مجموعه نرم‌افزاری Office اضافه کند.

به گزارش رایورز به نقل از دیجیت، این شرکت نرم‌افزاری هم‌اکنون مراحل آزمایش ابزار کاربردی Work Assistant را پشت‌سر می‌گذارد که گفته می‌شود این محصول برای Cortana ساخته شده است تا اسناد و فایل‌های ایجاد شده در مجموعه نرم‌افزاری Office با فرمان‌های صوتی باز شوند، مورد ویرایش قرار بگیرند و به اشتراک گذاشته شوند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سیستم Cortana می‌تواند فرمان‌های صوتی پیچیده را نیز تحلیل کند و به درستی به آنها پاسخ دهد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: «برنامه ارائه شده روز گذشته را باز کن» یا «این فایل را به این شخص ایمیل کن». این سیستم همچنین می‌تواند چند فرمان صوتی را به صورت همزمان دریافت کند.

“بیل گیتس”(Bill Gates) بنیانگذار شرکت مایکروسافت از نزدیک فرآیند توسعه این پروژه را زیر نظر گرفته است که البته مدیریت این پروژه در اختیار “جولی لارسون”(Julie Larson) است.

 

 

لارسون سال گذشته تایید کرده بود که Cortana به زودی وارد دیگر سیستم‌های عامل هم خواهد شد و ارتقاء مجموعه نرم‌افزاری Office به کمک این دستیار دیجیتالی یکی از برنامه‌های مایکروسافت خواهد بود.

مایکروسافت طی چند ماه گذشته تمرکز زیادی برای توسعه Cortana داشته است و در آخرین همایش برگزار شده توسط این شرکت گفته شد که Cortana همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مرورگر اینترنتی Spartan وارد رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها خواهد شد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.