• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

Cortana مایکروسافت به کمک اندروید و iOS می‌رود

رایورز – دستیار دیجیتالی مایکروسافت که با نام Cortana خدمات خود را محدود به ویندوز فون نمی‌کند و این طور که اخبار جدید نشان می‌دهد، قرار است برای دیگر سیستم‌های عامل موبایلی هم سرویس‌دهی کند.

به گزارش رایورز به نقل از یو‌اس‌اِی‌تودی، شرکت مایکروسافت در نظر دارد ابزار کاربردی Cortana را برای بارگذاری روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS عرضه کند.

سیستم Cortana که در کنار محبوبیت قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری بازی‌های ویدیوی Halo نامگذاری شد، قرار است پس از عرضه ویندوز ۱۰ مایکروسافت در رایانه‌های شخصی نیز انقلاب تازه ایجاد کند.

البته باید توجه داشت که این اتفاقات چندان هم دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. زیرا «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت از زمان تصدی در پست خود تلاش فراوان کرده است تا بتواند رقابت بیشتری را با دیگر تولیدکنندگان نرم‌افزار انجام دهد.

 

 

این شرکت در راستای حضور پررنگ در بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی، چندی پیش نسخه موبایلی مجموعه نرم‌افزاری Office مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS را عرضه کرد.

لازم به ذکر است که گوگل و اپل نیز هر کدام دستیارهای دیجیتالی و صوتی خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که این سرویس‌ها با نام Google Now و Siri شناخته می‌شود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.