• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

Nvidia به ۸۰ درصد سازمان‌های جهان سرویس می‌دهد

رایورز – شرکت Nvidia به واسطه تولید پردازنده‌های گرافیکی موفق شده است در مراکز داده سازمانی و سیستم‌های رایانه‌ای سازمانی موفقیت‌های فراوان کسب کند و مدیران ارشد آن اعلام کردند که آغاز همکاری‌های جدید با شرکت VMware دلیل بر کاهش فعالیت‌های آنها نخواهد شد.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت تولیدکننده پردازنده‌های گرافیکی با تکیه بر دو بخش اصلی اتوماسیون و سیستم‌های سازمانی موفقیت آتی خود را تضمین شده می‌داند و البته به صورت همزمان برای دستگاه‌های مخصوص بازی، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایلی پردازنده گرافیکی تولید می‌کند.

این شرکت در آخرین کنفرانس خود برای انتشار گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۱۴ اعلام کرد که سیستم‌های مجازی‌سازی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند و در این زمینه همکاری‌هایی را با شرکت VMware آغاز کرده است.

کارشناسان بر این باورند که Nvidia با این اقدام گام‌های گسترده‌تر در حوزه خدمات سازمانی برمی‌دارد و در آینده به یکی از تولیدکنندگان اصلی مراکز داده تبدیل می‌شود.

 

 

“جن-هسان هوآنگ”(Jen-Hsun Huang) مدیرعامل Nvidia در این خصوص گفت: «به دنبال همکاری با شرکت VMware ما هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد سازمان‌های جهان را تحت پوشش قرار می‌دهیم. تمام شرکت‌هایی که از خدمات مجازی‌سازی VMware بهره‌مند شده‌اند هم‌اکنون از خدمات ما استفاده می‌کنند.»

شرکت VMware محصولات جدید خود موسوم به Horizon 6 و vSphere 6 را با قابلیت پشتیبانی از محصولات Nvidia عرضه کرده است تا این شرکت تولیدکننده پردازنده‌های گرافیکی بتواند تعامل بیشتری با سازمان‌های جهانی داشته باشد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.