• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

آمازون ویژگی های نرم افزار کیندل را به روز می کند

آخرین اخبار آمازون فقط درباره ابزار های جدید نیست بلکه کارکردهایی جدید به خانواده کیندل اضافه شده است. آمازون همگام با سخت افزار جدید (شامل Kindle Fire HD و Kindle Paperwhite) یک سری کارکرد به e-reader ها و تبلت هایش اضافه کرده است. بیشتر این کارکردهای جدید مخصوص Kindle Fire هستند. ویژگی اشعه ایکس از دسته Kindle Touch به Kindle Fire و Kindle Paperwhite توسعه داده شده است. این ویژگی باعث می شود بتوانید تمام متون مربوط به یک مطلب ( اشخاص، مکان ها و غیره) را ببینید و از Wikipedia و Shelfari آمازون توضیح دریافت کنید.

بسیاری از کاربران کیندل با Whispersync آشنا خواهند شد که به طور خودکار، خریدها و بوک مارک ها را بین دستگاه ها هماهنگ می کند. این مفهوم برای هماهنگ عمل کردن متون کتاب های صوتی نیز بسط داده شده است؛ به طور مثال کاربر می تواند در حال رانندگی به سمت محل کار، به گوش دادن متن کتابش درست از همان جایی که شب گذشته موقع خواب رها کرده بود ادامه دهد (این ویژگی بر روی Kindle Paperwhite و نرم افزارهای موبایل کیندل نیز موجود است).

بازی های روی kindle Fire نیز طوری تنظیم شده اند که مجموعه بازی های یک کاربر به طور خودکار با دستگاه جدید هماهنگ می شود و همه قسمت های بازی به همان صورت منتقل می شود. دوباره بر روی مرورگر Silk کار شده است تا صفحات را سریع تر بارگزاری کند و نرم افزار ایمیل در مدل های جدید Kindle Fire ادعا می کند Microsoft Exchange را پشتیبانی می کند و قابلیت آوردن جدیدترین پیغام ها در ابتدا را دارد و به علاوه با  دیگر ارائه دهندگان سرویس های ای میل مانند جی میل و هات میل همخوانی دارد.

رویکردی جدید به کنترل های والدین نیز با عنوان “Free Time” ارائه شده که به والدین اجازه می دهد مواردی را که کودکانشان می توانند ببینند را کنترل نموده و نیز محدودیت زمانی برای انواع مطالب مختلف تنظیم کنند (مثلاً یک ساعت برای بازی  و نامحدود برای مطالعه).

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.