• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

آیفون5 iPhone در ماه سپتامبر و آی پد مینی iPad mini در ماه اکتبر؟

گفته می شود اپل در حال برنامه ریزی جداسازی تاریخ رونمایی آیفون 5 و آی پد مینی است. به گفته برخی منابع محرمانه، رونمایی از آیفون 5 (یا هر نام دیگری که دارد) و آی پد مینی (یا هر نام دیگری که دارد) در ماه سپتامبر خواهد بود. اما داو جونز مالک نشریه آنلاین” All Things Digital” که پیش بینی های این چنینی اش در گذشته درست از آب در آمده است می گوید: منابع متعددی تأیید کرده اند که دو iOS جدید در دو تاریخ جدا رو نمایی خواهند شد.

طبق اعلام، تاریخ رونمایی از آیفون 5 هم چنان 12 سپتامبر است و به دنبال آن، آی پد مینی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. می توان گفت در ماه اکتبر هنوز فرصت برای خرید کریسمس وجود دارد و زمان مناسبی است. منابع خبری متعدد با درجه اعتبار های متفاوت گزارش داده اندکه صفحه آی پد مینی 7.85 اینچ خواهد بود. به نظر می رسد صفحه نمایش آن یک Retina با رزولوشن بالا نیست اما رزولوشن 1024*768 را که آی پد 1 و آی پد 2 داشتند را حفظ خواهد کرد (وقتی اطلاعات از جانب منابع ناشناس می آید موضوع پیچیده می شود).
ممکن است در نگاه اول این طور به نظر بیاید که کار توسعه دهندگان برنامه آسان شده است اما برای کاربران، کوچکتر شدن صفحه نمایش که به معنی کوچکتر شدن اندازه همه چیز است در بسیاری شرایط می تواند پایین تر از حد مطلوب باشد (مثلاً خواندن متن هایی که بسیار کوچک هستند می تواند سخت باشد).

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.