• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) پیشنهاد می دهد برای تامین نیروی برق، از کابل های قابل تعویض استفاده کنند

گروه استانداردها امیدوار است با هماهنگ کردن کانکتورها و ولتاژها، هدردهی برق را کاهش دهند. اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) هفته استانداردهای سبز را با پیشنهادی برای همه دنیا مبنی بر استانداردسازی منابع تغذیه نیرو(PSUs) مانند تلفن های همراه و لپ تاپ ها آغاز کرده است.

یکی از استانداردهایی که ITU پیشنهاد داده است در مورد مجهز کردن وسایلی است که همه جا قرار می گیرند، به کابل های قابل تعویض است. زیرا پس از آزمایش کردن بیش از 300 PSUs این سازمان متوجه شد که دلیل اصلی ناکامی آنها نقطه ضعفشان در جایی است که کابل ولتاژ پایین به منبع برق وصل می شود.

ممکن است ایده استفاده از کابل های قابل تعویض بی اهمیت جلوه دهد، اما زمانی که در نظر می گیرید که ITU تخمین می زند که تنها امسال 4 بیلیون PSU تولید خواهد شد که جمعاً وزن آن به یک میلیون تن می رسد، نظرتان عوض می شود. این سازمان پیش بینی می کند که افزایش تعداد PSUها تا 12% در سال قابل پیش بینی است.

هم چنین پس از آزمایش 300 PSU، اتحادیه متوجه دلیل اصلی شکست تمام منابع تغدیه شد؛ در نتیجه یک طراحی جدید استاندارد به عنوان راهی برای پیشگیری از خرید تعداد زیاد PSU و صرفه جویی در تخصیص مقدار زیادی زمین به دفن زباله ارائه شده است. از ویژگی های این طرح جدید می توان به قابلیت جداسازی و قابلیت تعویض در قسمتی از دستگاه که با ولتاژ پایین کار می کند اشاره کرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.