• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اوراکل Exadata X3 را راه اندازی می کند

رایورز – نسخه جدیدی از ‘eighth-rack’ به قیمت 200 هزار دلار می خواهد مشتریان متوسط را جذب کند. همان طور که انتظار می رفت روز یکشنبه لری الیسون، مدیر ارشد اجرایی اوراکل نسخه پیشرفته تری از ماشین پایگاه داده های Exadata را رونمایی کرد که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که پایگاه داده های خودشان را در حافظه داخلی اجرا کنند؛ چیزی که الیسون آن را  فوق العاده می خواند.

او در کنفرانس OpenWorld در سانفرانسیسکو گفت: «اگر فکر می کنید Exadataهای قدیم پر سرعت بودند، هنوز نمی دانید پر سرعت یعنی چه». همان طور که انتظار می رفت الیسون برای بازدیدکنندگان حرفه ای این برنامه به طور مختصر و مفید، توانایی های نسخه 12cپایگاه داده اوراکل  شرح داد. Exadata X3  26 ترابایت حافظه را در یک rack یکپارچه می کند و سپس به 4 ترابایت DRAM و 22 ترابایت فلش کش تقسیم می کند.

الیسون می گوید: «این نسخه سخت افزاری ابر اوراکل است و همه چیز در حافظه قرار دارد. تمام پایگاه داده های شما در حافظه داخلی قرار دارد. در واقع شما هیچ وقت از درایو دیسک تان استفاده نمی کنید. دوران درایوهای دیسک دیگر به سر آمده است. این درایوها به درد ذخیره کردن عکس و اطلاعات زیادی می خورند که معمولاً از آنها استفاده نمی کنیم.

طبق گفته های اوراکل، ثبت پایگاه داده ها 20 بار سریع تر از نسل قبلی ماشین های Exadata است. در ضمن X3 10 تا 30 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. با وجود این وضعیت و فناوری جدید، Exadata به طور مستقیم با سکوی پایگاه داده های حافظه داخلی SAP– متعلق به شرکت HANA رقابت خواهد کرد.

الیسون در حالی که از هر فرصتی استفاده می کرد تا اعلام کند X3 چه قدر قدرتمندتر از نسخه های قبلی و رقبای مشابه است، به دنبال این بود که سرعت زیاد آن را نشان دهد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.