• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اپل اتفاق غافلگیرانه 12 سپتامبر را تایید می کند

احتمال رونمایی آیفون 5 زیاد است و احتمال اعلان آی پد مینی کم! اپل با تایید آنچه متخصصین ماه هاست ادعا می کنند، دعوتنامه هایی برای مطبوعات فرستاده است و آنها را به رویداد ویژه ای در سانفرانسیسکو در روز 12 سپتامبر دعوت کرده است که به احتمال زیاد مربوط می شود به رونمایی آیفون 5 که مدتهاست همه منتظرش بوده اند. رونمایی با این کلمات شروع می شود ” دیگر وقتش رسیده است” و به دنبال آن یک عدد دوازده بزرگ که نمایشگر روز دوازدهم است ظاهر می شود. اگر با دقت نگاه کنید متوجه می شوید که سایه زیر عدد 12 عدد 5 را شکل داده است که به طور قطع اشاره دارد به نسخه جدید Jesus Phone. 

برخی متخصصین  گمان می کردند که ممکن است اپل برای این جدیدترین مدل، شماره نسخه را حذف کند تا با نسخه جدید آی پد همخوانی داشته باشد، اما حالا به نظر می رسد که چنین نیست. هم چنین شایعه ای داخلی وجود دارد که می گوید اپل آیفون 5 را در روز 12 سپتامبر رونمایی می کند اما این گوشی تا روز 21 سپتامبر به بازار عرضه نخواهد شد. انتظار می رود علاوه بر سخت افزار جدید، آیفون 5 از نظر نرم افزاری نیز تغییراتی کرده باشد که نشانگرخصومت میان اپل و گوگل بر سر موضوع سیستم عامل موبایل های اندرویدی است. 

این آیفون جدید علاوه بر اینکه اولین ابزاری است که با iOS6 کار می کند، یک برنامه نقشه جالب توجه خواهد داشت که طراحی شده تا با نقشه های گوگل رقابت کند. طبق گزارشات برنامه YouTube به طور آشکاری حضور ندارد. مورد دیگری که عدم حضورش در این دعوتنامه های اپل به خوبی حس می شود، آی پد مینی است که در این ماه های اخیر حتی بیشتر از آیفون5 شایعه ساز بوده است. اما این به این معنی نیست که این موجود کوچک دوست داشتنی روانه بازار نخواهد شد. 

به گزارش برخی منابع داخلی روز 12 سپتامبر نه تنها آیفون و تبلت جدید رونمایی خواهد شد بلکه آی پاد نانو نیز دوباره نو می شود. در هر حال شایعات جدیدتر مبنی بر این است که اپل هر نوع اعلانی را در مورد آی پد تا اکتبر به تأخیر خواهد انداخت.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.