• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اینتل برای سرورهای ذخیره ساز، سکوهای مرجع معرفی می کند

روز سه شنبه اینتل یک سرور ذخیره ساز مرجع معرفی کرد که فروشنده های ثالث می توانند برای ساخت سرورهایی برای سرگرمی خانگی یا متمرکز سازی پشتیبانی روی شبکه از آن استفاده کنند. می توان از سرورهایی که برای استفاده از این مرجع جدیدی طراحی شده اند برای پشتیبان گرفتن از فایل ها، ایمیل ها و محتویات مالتی مدیا روی سرور یا پردازشگرهایی با توان هسته ای پایین استفاده کرد. این نوع پردازشگرها معمولاً در دسکتاپ ها، نوت بوک ها و تبلت ها به کار می روند.

برخی سرورهای پشتیبانی و مدیا که درخانه ها و یا شرکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند نیز از پردازشگرهای هسته ای استفاده می کنند که معمولاً در دسکتاپ های کم قدرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف این سرورهای ذخیره ساز جدید، شرکت های کوچک و مشتریانی است که می خواهند اطلاعاتشان را در یک شبکه روی وسیله های مختلف مانند کامپیوترهای شخصی و تبلت ها به اشتراک بگذارند و در عین حال از طریق ابزاری چون مکافی، که خود وابسته به اینتل است، امنیت داده هایشان را تا حد بالایی تأمین کنند.

اینتل گفته است می توان از یک ذخیره ساز که به شبکه متصل می شود به عنوان ابزار ذخیره سازی اولیه و ثانویه استفاده کرد. یکی از ویژگی های جدید این سکوی مرجع، کیفیت بالای پشتیبانی مالتی مدیا است؛ در حالی که سرورها و وسایل دیگر قبلی که مبتنی بر سیستم هسته ای بودند بیشتر می توانستند از دیتاها پشتیبانی بگیرند.

اینتل می گوید به طور مثال می توان از این سکوی سرور جدید در سیستم دوربین های حفاظتی استفاده کرد. می توان دو مونیتور را به یک شبکه متصل کرد و از چهار دوربین نظارتی تصویر گرفت و به طور همزمان تصاویر آنها را دید. این سرور مرجع این امکان را برای یک سرور فراهم می کند که درایورهای چندگانه SATA را نیز پشتیبانی کند و تا 14پورت یو.اس.بی را برای ذخیره سازی خارجی پوشش دهد. هم چنین این سکو تا 4 گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند. اینتل می گوید محصولات مبتنی بر این سکوی مرجع جدید توسط Asustor و Thecus روانه بازار شده اند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.