• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اینتل چیپ ست های هاسول را به زودی عرضه می کند!

رایورز – در نیمه اول سال آینده کامپیوترهای شخصی به بازار خواهد آمد که چیپ ست های هاسول متعلق به شرکت اینتل روی آنها نصب شده است. پل اوتلینی، مدیر ارشد اجرایی اینتل در تماس تلفنی در یک کنفرانسی مالی روز پنج شنبه اعلام کرد: «هاسول در مقایسه با پردازشگرهای Ivy Bridge که هم اکنون وجود دارد، عمر باطری را در ultrabookها دو برابر و عملکرد آن را بهبود می بخشد. لپ تاپ ها و دسکتاپ هایی که از پردازشگر هسته ای نسل آینده اینتل هاسول استفاده می کنند، در نیمه اول سال آینده به بازار خواهند آمد».

چیپ ست هاسول از پردازشگرهای هسته ای کنونی Ivy Bridge موفق تر عمل خواهد کرد و در ماه آوریل به صورت گسترده در بازار قابل دسترسی خواهد بود. اینتل گفته است عملکرد هاسول دو برابر بهتر از Ivy Bridge خواهد بود و در برخی موارد، عمر باطری  ultrabookها را دو برابر خواهد کرد، ultrabookها نوعی لپ تاپ های نازک و سبک هستند که عمر باطری آنها تقریباً 6 تا 8 ساعت است.

اینتل در نمایشگاه حرفه ای  Intel Developer Forum در ماه سپتامبر در مورد هاسول توضیحات مفیدی ارائه کرده و گفت که مصرف باطری آن تا جایی کاهش یافته است که حالا دیگر می توان از این چیپ ست ها در تبلت ها استفاده کرد. چیپ ست های هاسول حداقل ده وات نیرو مصرف می کنند، در حالی که حداقل مصرف Ivy Bridge هفده وات است.

اینتل چیپ ست های هاسول را که به بازار خواهند آمد را به دو گروه تقسیم می کند: چیپ ست های ده واتی که برای ultrabookهایی که دو برابر تبلت هستند به کارمی رود و 15-17 واتی که برای ultrabookها و لپ تاپ های دیگر خواهد بود.

استیسی اسمیت مدیر مالی اینتل در تماس تلفنی در یک کنفرانس اعلام کرد که هاسول در نیمه اول سال 2013 برای فروش آماده خواهد بود. چیپ ست ها فرآیند تأیید کیفیت را هم در داخل شرکت و هم در خارج از آن طی می کنند و پس از آن اینتل می تواند تولید این چیپ ست را آغاز کند.

پردازشگر گرافیکی جدید در هاسول K4 گرافیک را پشتیبانی می کند و امکان رزولوشن 4096X3072 را فراهم می کند. Ultrabookهایی که از هاسول استفاده می کنند می توانند شارژ بی سیم هم داشته باشند، قابلیت های ارتباط حوزه نزدیک (NFC)، تعامل صوتی و ویژگی های امنیتی بیشتری نیز دارند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.