• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

برترین‌های بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی شدند

برترین‌های بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 92 در پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری معرفی شدند.

در این دوره از جشنواره که با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای و جمعی دیگر از مسئولان فعال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد از ستاره های فناوری کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم نشان های ستاره فناوری در بخش های مختلف اعطاء شد که در بخش نشان ستاره پرستیژ شرکت‌های پیشگامان کویرآسیا در بخش زیرساخت ارتباطی، آوات در بخش سخت افزار، دی لینک در بخش تجهیزات شبکه، پیشگامان توسعه ارتباطات در بخش اینترنت پرسرعت، ایرانسل در بخش خدمات ارتباطی، ماتریکس در بخش سخت افزار ستاره دریافت کردند.

همچنین در نشان ستاره شتاب در بخش نرخ رشد شرکت‌های داتکام، پویافرانگار، های وب، عیاران و رهنما موفق به دریافت جایزه شدند.

در بخش نوآوری (ابتکار و خلاقیت) شرکت های پرند در بخش نرم افزاری، اقتصاد نوین در بخش بانکداری الکترونیکی، های وب در حوزه محتوای الکترونیکی، آسیاتک در حوزه اینترنت پرسرعت و ایرانسل ارائه کننده خدمات ارتباطی نشان ستاره دریافت کردند.

در بخش محبوبیت از نگاه انتخاب کاربران نیز شرکت های ایزی در حوزه تجهیزات شبکه، پرند در حوزه بسته نرم افزاری، لوتوس در بخش فروشگاه اینترنتی، دریچه در بخش برنامه تلویزیونی، آسیاتک در بخش اینترنت پرسرعت نشان ستاره دریافت کردند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.