• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

تراکوتا، شرکت Tokutek فناوری های ذخیره سازی اطلاعات خود را به روز می کند

رایورز – به روزرسانی فناوری های ذخیره سازی اطلاعات به درایوهای فلش و حافظه در حال کار برای ذخیره سازی بستگی دارد. تروکوتا تأمین کننده نرم افزار ذخیره ساز جاوا (Java chashing software) و توکوتک تأمین کننده پایگاه داده ها هرکدام پیشنهادهای جدیدی ارائه داده اند که شرکت ها را اغوا می کند تا راه های جدید ذخیره سازی اطلاعات، از زمان اجرا در پایگاه داده ها تا هنگام استفاده برروی دیسک ها، را امتحان کنند و سرعتشان را افزایش دهند.

تروکوتا نسخه جدیدی از نرم افزار ذخیره ساز (نرم افزار کش) BigMemory به نام BigMemory Go را منتشر کرده که می تواند تا 32 گیگابایت، اشیاء جاوایی را روی حافظه اصلی تنها یک سرور ذخیره کند.

توکوتک بهترین پایگاه داده هایش را به روزرسانی کرده است تا کارکرد موثرتری با ذخیره ساز SSD مبتنی بر فلش داشته باشد. تروکوتا  BigMemory Go را به صورت رایگان ارائه کرده است. سازمان ها می توانند این نرم افزار را روی هر چند سروری که بخواهند به کار بگیرند.

BigMemory Go نسخه ای از BigMemory  تروکوتا بوده که یک نوع حافظه داخلی پایگاه داده می باشد که اولین بار در سال 2010 منتشر شد و می تواند تا 4 ترابایت اطلاعات بر روی RAM میان سرورهای مختلف ذخیره کند.

برخلاف خود BigMemory  که اخیراً نام آن به BigMemory Max تغییر کرده بود، ذخیره اطلاعات یک BigMemory Go به تنهایی نمی تواند بین چندین سرور اجرا شود. شرکت این نسخه از محصول را ارائه داده است تا کاربران کنونی Ehcache  نرم افزار ذخیره ساز جاوا را به راحتی به BigMemory  تبدیل کنند.

طبق گفته های گری ناکامورا، مدیر کل Terracotta.Ehcache، تروکوتا تخمین می زند این نسخه جدید حدود 500 هزار کاربر داشته باشد. در این نسخه محدودیت هایی در میزان اطلاعاتی که می توان ذخیره سازی کرد، وجود دارد که به خاطر محدودیت های خود جاوا است.

بیشتر برنامه های جاوایی محدودیتی در حدود 4 تا 6 گیگابایت دارند و تا این مرز می توانند بر روی حافظه در حال کار بدون تنظیم قابل توجهی اطلاعات ذخیره کنند.

 BigMemory Go به برنامه های سازمانی مبتنی بر جاوا  فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات می دهد. تروکوتا مطمئن است که به مرور زمان، برنامه های سازمانی آن قدر بزرگ می شوند که نیاز می شود اطلاعات را بین حافظه چندین سرور ذخیره کرد و سازمان ها به BigMemoryMax.Link احتیاج پیدا خواهند کرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.