• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

تقاضا برای ویندوز 8 از تقاضا برای ویندوز 7 پیشی گرفته است!

رئیس مایکروسافت گفت تقاضاهای اولیه برای این نرم افزار جدید خوب بوده است. روز دوشنبه استیو بالمر، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت گفت از همین ابتدا با تقاضاهای زیادی برای سیستم عامل ویندوز 8 مواجه شده ایم.

بالمر که در مراسمی برای افتتاح ویندوز تلفن 8 -سیستم عاملی جدید برای تلفن های هوشمند– حضور یافته بود گفت این سیستم عامل جدید کامپیوتری با استقبال خوبی مواجه شد. تقاضاهای اولیه برای این محصول بسیار بیش از آنی است که در مورد ویندوز 7 بود و این موجب خشنودی است. در ایالات متحده خرده فروشان و سازندگان سخت افزار را می بینیم که از این واکنش راضی هستند.

زمانی که روز جمعه ویندوز 8 برای فروش ارائه شد، در تمام فروشگاه های مایکروسافت در سراسر ایالات متحده صف های زیادی بسته شد، البته بسیاری از کسانی که در این صف ها بودند گفتند که بیشتر به Surface علاقه دارند. (Surface تبلتی است که مایکروسافت خود آن را ساخته و در همان روز، فروشش آغاز شد)

ویندوز 8 را هم می توان از طریق فروشگاه ها، تهیه و هم به صورت آنلاین دانلود کرد. این سیستم عامل جدید، امکان لمسی بودن صفحه برای دسکتاپ ها را نیز فراهم کرده است. بالمر می گوید: «این حجم تقاضا برای لمسی بودن همه سیستم ها واقعاً تکان دهنده است و البته قطعاً صف های فروشگاه های مایکروسافت دلگرم کننده است».

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.