• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

تلاش سیسکو برای خرید Meraki به قیمت 1.2 بیلون دلار آمریکا

به لطف سرمایه گذاری های گوگل در سال 2006 بر روی Meraki -که در آن زمان تازه شروع به کار کرده بود- توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و توانست چند مگابیت WiFi رایگان از اکسس پوینت هایش ارائه دهد. این کاربردی بودن در آن زمان میان کسانی که از ایده WiFi مجانی خوششان آمده بود و تمایل داشتند کانکشن های خود را با رهگذران غریبه به اشتراک بگذارند محبوب بود.

گوگل مقداری هزینه صرف ملی کردن این ایده کرد، همانطور که در آیفون 2006 ساده کردن آنلاین شدن منطقی به نظر می رسید. از آن زمان تاکنون Meraki محصولات متعدد چندین شرکت شبکه دیگر را به برنامه خود افزوده و در حال حاضر سوئیچ، تجهیزات امنیتی و WiFi Kit ارائه می دهد. Meraki همه اینها را از طریق یک واسط مبتنی بر وب مدیریت می کند، این کار برای ساده تر و نیز شادتر کردن زندگی مدیران شبکه است.

به گزارش Tech Crunch سیسکو 1.2 بیلیون دلار به صورت نقد پرداخت می کند تا این شرکت را تصاحب کند. Meraki یک بخش سؤالات متداول در مورد این نقل و انتقال به راه انداخته است که شامل نامه ای از طرف مدیر ارشد اجرایی Sanji Bis هم می شود. در این نامه آمده است که سیسکو این شرکت را برای راه اندازی یک ابر جدید شبکه می خواهد. وی اضافه کرده است که او و دیگر مؤسسان شرکت Mareki این پیشنهاد را بلافاصله نپذیرفته و در عوض صبر کرده اند تا ببینند آیا این بهترین راه برای این فناوری و برای مردم است یا نه.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.