• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

دسکتاپ هایی با سیستم اندروید و مبتنی بر ARM

رایورز – Giada -که به کوچک کردن کامپیوترها شهرت دارد- اعلام کرده است به زودی دسک تاپ هایی مبتنی بر ARM روانه بازار خواهد کرد. این دسکتاپ ها از اندروید نسخه4.0 (Ice Cream Sandwich) استفاده می کنند.

Giada دسک تاپ های ARM خود را به صورت بسیار فشرده ساخته است، این دسکتاپ های جدید Q10 و Q 11 نام دارند. اندازه هر دوی این سیستم ها 7.48 در 5.87 در 1 اینچ  است.

زمانی که این کامپیوترها را در حالت عمودی قرار می دهید فضایی معادل یک روتر معمولی اشغال می کنند. این کامپیوترهای کوچک از پردازشگر  Allwins A10 ARMاستفاده می کنند که سرعت آن یک گیگاهرتز و گرافیک آن Mali-400 MP4 است.

درحالی که  Giada در وب سایت خود می گوید که این دسکتاپ های ARM به زودی روانه بازار خواهند شد، پیش بینی می شود که این دستگاه ها در CES (انجمن فروش الکترونیک) ماه آینده به نمایش در خواهند آمد.

Giada تنها شرکتی نیست که به دسکتاپ های اندرویدی علاقه نشان داده است. شرکت موتورولا -که از زیرمجموعه های گوگل است- نیز در ماه سپتامبر یک “ترمینال سرگرمی خانگی”( home entertainment terminal) ارائه داد که البته فقط متعلق به بازار چین بوده و ظاهری شبیه کامپیوترهای خانگی دارد و همه چیز را در یک دستگاه گنجانده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.