• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سرورها، داخلی و بسیار کم مصرف می شوند!

رایورز – رید، مدیر ارشد اجرایی AMD قول داده است که اقداماتی شفاف و قاطعانه اتخاذ شود. پس از اینکه این شرکت اعلام کرد 157 میلیون دلار خسارت دیده و قصد دارد 15% از نیروهایش را در سراسر دنیا تعدیل کند، روری رید مدیر ارشد اجرایی  و رئیس AMD اعلام کرد که چگونه او و ذهنش به برنامه ای که برای بیرون کشیدن تنها رقیب x86 اینتل از گرفتاری ریخته اند، اعتماد دارند.

AMD در گام اول الگوی تجاری اش را طوری از نو بنا می کند که بتواند هزینه هایش را تا 25% کاهش دهد با این هدف که در عرض سه ماه فرصت تا سه ماه سوم سال 2013 به سود 1.3 بیلیون دلار برسد.

دوم اینکه طبق آن چه روری رید طی یک کنفرانس تلفنی به تحلیلگران و خبرنگاران گفته است این شرکت تلاش هایش را ورای یک بازار کامپیوتر رایج گسترش خواهد داد و تأکید بیشتری بر بازارهای نزدیک تر و آنهایی که در حال رشد سریعی هستند خواهد گذاشت.

بازارهایی مانند بازار چیپ ست برای سرورها، هسته ها و SoC های داخلی برای مخابرات، سکوهای صنعتی و سکوهای بازی، چیپ ست هایی که بسیار کم مصرف هستند و سکو برای ابزاری مانند تبلت ها و ultrathinها. Ultrathinها همان چیزی هستند که اینتل نام تجاری Ultrabook را به آن داده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.