• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سیسکو، سوئیچ مجازی Nexus را خراب می کند

رایورز – قیمت به میزان چشمگیری کاهش یافته است اما سوئیچی که بهتراست هنوز مجانی نیست! سیسکو کاملاً آماده است که آزمایش نسخه بتای آخرین نسخه سوئیچ های مجازی Nexus 1000V را آغاز کند.

این نسخه شامل یک ویرایش ضروری نیز می شود که با قیمت بسیار بسیار پایین که می توان گفت تقریباً رایگان است، عرضه می شود. دلیل این سیاست قیمت گذاری، سادگی است: اگر سیسکو بخواهد بازار VMware در حیطه سوئیچ های مجازی را در دست بگیرد، که به احتمال زیاد سیسکو چنین چیزی می خواهد، باید حکم فرمایي اش در حیطه سوئیج های فیزیکی را به دنیای مجازی بکشاند.

این کار زمانی سخت تر و پیچیده تر شد که VMware مجبور شد 126 میلیارد دلار برای به دست آوردن Nicira -سازنده سوئیچ مجازی Open vSwitch- بی جهت خرج کند. این نسخه جدید Nexus 1000V یک پلاگین برای مدیریت کنسول هاي Vcenter و برای مجازی سازی مدیریت کنسول سرور vSphere خواهد داشت و جدیدترین نسخه ESXi 5.1 hypervisor  متعلق به Vmware نیز آن را پشتیبانی می کند.

در ضمن این پلاگین سیاست های امنیتی TrustSec سیسکو برای سوئیچ های فیزیکی اش را به حد سوئیچ های مجازی می رساند. هم چنين امکان دسته بندی کردن اطلاعات در مراکز دیتا را برای سوئیچ های مجازی فراهم می کند و فرآیند به روزرسانی جدیدی را ایجاد می کند که به سوئیچ های مجازی Nexus 1000V اجازه می دهد هنگام کار به روزرسانی شوند؛ به این ترتیب دیگر hypervisors آفلاین نمی شوند.

در ضمن آخرین Nexus 1000v، VMware’s VxLAN و ویژگی های VLAN را پشتیبانی می کند و اجازه می دهد در لایه 3 شبکه، مهاجرت همزمان رخ دهد و خود را به صورت لایه 2 مجازی در شبکه نشان می دهد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.