• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سیسکو می خواهد ایستگاه های مبتنی بر سلول بنا کند!

شرکت سیسکو قصد ندارد به شیوه سنتی ایستگاه های مبتنی بر سلول را راه اندازی کند، بلکه می خواهد در این بازار روبه رشد از رادیوهای کوچک تری استفاده کند. جان چیمبر مدیر ارشد اجرایی سیسکو روز سه شنبه اعلام کرد، این شرکت در نظر دارد ایستگاه های مبتنی بر سلول کوچکی را بنا کرده و آن را به تجارت روبه رشد ایستگاه های مبتنی بر Wi-Fi برای شبکه های اپراتور موبایل اضافه کند.

این حرکت، این غول شبکه را وارد بخش اصلی زیرساخت ارتباطات می کند. این بخش تاکنون تحت نفوذ تولیدکنندگان عمده ای مانند اریکسون، شبکه های نوکیا، زیمنس و آلکاتل-لوسنت بوده است. اما سیسکو ایستگاه هایی با اندازه معمول «ماکرو» که تاکنون در این تجارت رایج بوده است را نخواهد ساخت و در عوض، تمرکز خود را بر روی «سلول های کوچک» خواهد گذاشت که محدوده ای کوچک تر را پوشش خواهد داد.

اپراتورهای موبایل می توانند سلول های کوچک را در مناطق پرجمعیت طوری آرایش دهند که ظرفیت شبکه شان را برای انتقال تماس و سرویس های اطلاعات بالا ببرند. با هماهنگی مناسب میان سلول های کوچک و سلول های ماکرو (بزرگ)، حمل کننده ها می توانند به مشترکین بیشتری که از یک طیف رادیویی یکسان استفاده می کنند سرویس بدهند. این سرویس در بسیاری از مناطق مورد نیاز است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.