• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

فرصتي براي آشنايي با دستاوردهاي بزرگ ملي در عرصه بانکداري الکترونيک

رایورز – شرکت خدمات انفورماتيک در هفتمين نمايشگاه بانکداري اسلامي در دو بخش محصولات حاکميتي و رقابتي به معرفي محصولات خود براي بازديدکنندگان پرداخت.

به گزارش مديريت روابط عمومي در اين نمايشگاه که از امروز آغاز به کار کرده است و به مدت 2 روز ادامه دارد. کارشناسان اين شرکت محصولاتي چون: مانيتورينگ شتاب(شمس 1) و شاپرک(شمس2) و سپاس و ايران پي با موضوع پرداخت همراه، سامانه اعتبارات اسنادي و ريالي و سامانه‌هاي نظام‌هاي ملي پرداخت در بخش حاکميتي و همچنين محصولات رقابتي چون: سامانه‌هاي توليد رمز، توليد رمز از طريق سيم‌کارت، «سماب» سامانه مانيتورينگ ادارات بازرسي، درگاه ارسال پيامک شبکه بانکي کشور و سامانه هوش تجاري  را  به بازديدکنندگان که غالبا از خانواده شبکه بانکي کشور هستند، معرفي کرد.

همزمان با آغاز بيست و چهارمين همايش بانکداري اسلامی، دکتر ولي‌الله سيف، ریيس کل بانک مرکزي و هيات همراه از غرفه شرکت خدمات انفورماتيک در هفتمین نمایشگاه بانکداری اسلامی بازديد به عمل آوردند.

در اين بازديد که با همراهي مهندس سيد ابوطالب نجفي مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک انجام شد؛ کار‌شناسان بخش‌هاي حاضر در نمايشگاه  توضيحاتي را در خصوص فعاليت‌هاي شرکت ارائه دادند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.